Путања

др Маријана Сеочанац

Титула, име и презиме:
др Маријана Сеочанац
Наставничко звање: Доцент
Ужа научна област: Пословни менаџмент
Број кабинета: 26
Е-пошта: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Термин консултација: Понедељак: 12-14ч
Curriculum vitae: CV-српскиCV-english
Датум избора у звање: 20.09.2023.г


Биографија


Датум и место рођења
24.04.1994. Краљево
Основне академске студије
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи,  дипломирала 2017. г.
Мастер студије
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи, одбрањен мастер рад 2018. г.
Докторске академске студије
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи, докторирала 2023. г.
Кретање у запослењу
Туристичка агенција Spa Travel & Service, Врњачка Бања, 2017-2019.
Универзитет у Крагујевцу, Факултет за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи , 2019-


Ангажованост на предметима


  • Пословна етика и комуницирање
  • Менаџмент људским ресурсима

Истраживачко интересовање


  • Туризам и хотелијерство

Одабране референце


  • Seočanac, M. (2025). Smart HRM 4.0: The digital transformation of human resource management in tourism. The European Journal of Applied Economics, 22(1), 18–31.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M., & Veljović, I. (2025). Stress in paradise: Empirical evidence on emotional exhaustion of holiday representatives. Marketing, 56(2), 133–134.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M., Veljović, S., Kostić, M., & Hroboňová, K. (2025). From “Experiencers” to “Souvenir buyers”: Segmenting Serbian tourists based on motivations for purchasing local liqueurs while travelling. Hotel and Tourism Management, 13(1), 41–57.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M. (2024). PLS-SEM: A hidden gem in tourism research methodology. Hotel and Tourism Management, 12(1), 115–131.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M., Đorđević, N., & Pantović, D. (2024). Cultural tourism in rural areas: Mapping research trends through bibliometric and content analysis. Economics of Agriculture, 71(1), 205–224.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M., & Dimitrovski, D. (2022). Factors influencing tourists’ nightlife experience in Belgrade. Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, 17(4), 436–452.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M. (2022). Understanding the youth tourists’ motivation to attend rural gastronomic festivals in the Republic of Serbia. Economics of Agriculture, 69(2), 455–467.
    линк за преузимање
  • Kraguljac, V., Seočanac, M., Senić, V., & Dimitrovski, D. (2022). Online booking accommodation in rural tourism: An UTAUT perspective. Economics of Agriculture, 69(4), 1061–1078.
    линк за преузимање
  • Seočanac, M. (2022). Transformative experiences in nature-based tourism as a chance for improving sustainability of tourism destination. Economics of Sustainable Development, 6(1), 1–10.
    линк за преузимање
  • Dimitrovski, D., Seočanac, M., & Luković, M. (2021). Business events at a spa destination: Аn insight into senior participant motivation. International Journal of Tourism Cities, 7(1), 13–31.
    линк за преузимање

Учешће на пројектима


  • „ReFocuS Flow”, финансијер: Европска комисија (Horizon Europe project, Marie Skłodowska-Curie Actions – MSCA), година: 2024-2025.
  • „Традиционална алкохолна пића као покретач развоја туризма руралног региона: Аутентична гастротуристичка понуда окарактерисана хемијским и сензорним методама”, финансијер: Министарство науке, технолошког развоја и иновација (Програм Билатералне сарадње), година: 2024-2025.
  • Могућности за развој туристичких „Рута занатских пивара” на територији Републике Србије, финансијер: Центар за научноистраживачки рад Српскe академијe науке и уметности и Универзитета у Крагујевцу, година: 2023-2024.
  • „Утицај пандемије изазване COVID 19 вирусом на повећање прихода у руралном туризму”, финансијер: Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде Републике Србије, година: 2022-2023.
  • „Врњачке виле као чувари културног наслеђа”, финансијер: Центар за научноистраживачки рад Српскe академијe науке и уметности и Универзитета у Крагујевцу, година: 2021-2022.
  • „Анализа туристичких потенцијала заштићених природних добара на територији Града Новог Сада”, финансијер: Град Нови Сад, година: 2020-2021.
  • „Унапређење конкурентности јавног и приватног сектора умрежавањем компетенција у процесу европских интеграција Србије”, Министарство за просвету и науку Републике Србије. Eвиденциони број пројекта: 179066. НИО: Универзитет у Нишу, Економски факултет, година: 2019-2021.

Чланства у организацијама


  • Српско удружење за маркетинг (SeMA).

Штампа